Keresés ebben a blogban

2011. december 4., vasárnap

Egyedi Álláskeresési tanácsadás Önnek a Csoport-téka Egyesületnél!

Álláskereső Klubkártya Nyomtatás E-mail
álláskereső klubkártyaRégóta keres munkát eredménytelenül?
Elakadt az álláskeresésben?
Pályát módosítana?


TÖBB SZÁZ ELÉGEDETT, ELHELYEZKEDETT ÜGYFELÜNK A BIZTOSÍTÉK AZ ÁLLÁSKERESÉSI TANÁCSADÁS HATÉKONYSÁGÁRA!
A Csoport-téka Egyesület  hosszútávú tapasztalatokra épülő, 2002 óta működő Álláskeresési tanácsadó szolgáltatása várja olyan Ügyfelek jelentkezését, akinek problémát jelent a munkaerő piacon való elhelyezkedés, visszakerülés, pályamódosítás!

Nagy lépés az álláskeresésben!

Az Álláskeresési tanácsadás legfőbb tulajdonsága, hogy SZEMÉLYRE SZÓLÓ - tehát EGYEDI ÁLLÁSKERESÉSI STRATÉGIÁT dolgozunk ki csak Önnek. Így elképzeléseire, tapasztalataira alapozva célozzuk meg az Önnek legmegfelelőbb állást, foglalkoztatási szakemberünk segítségével. 
Az Álláskeresési tanácsadás tartalma:
  • személyre szóló mentori segítség
  • professzionális önéletrajz és motivációs levél elkészítése
  • állásvadász kollégánk segítségének köszönhetően minden alkalomra friss, személyre szóló állásajánlatok
  • aktív álláskeresési technikák elsajátítása
  • hiányos készségek, képességek felmérése - ennek alapján lehetőség számítógépes vagy angol nyelvklubon való részvételre
  • pályaorientáció, pályakorrekció
  • komplex felkészítés állásinterjúra
  • internet, telefon, fénymásoló használata álláskeresés céljából
végzettségtől, tapasztalatoktól, képzettségtől, korosztálytól függetlenül várjuk Önt!
Álláskeresési tanácsadásunkat igénybe veheti Álláskereső Klubkártya kiváltásával

Álláskereső Klubkártya ára: 5.000 Ft - 5 alkalom
(1 alkalom kb. 1 óra)

Növelje álláskeresési esélyeit velünk, helyezkedjen el sikeresen!

Várjuk szeretettel jelentkezését!
Jelentkezni lehet a 06-30-837-9869-es telefonszámon vagy az info@csoportteka.hu e-mail címen.

Vélemények az Álláskereső Klub résztvevőitől:

"Magas színvonalú tanácsadást kaptam, ami teljesen személyre szabott információkkal segített. Leginkább azt értékeltem, hogy a tanácsadó a jól megválasztott munkamódszerekkel és kommunikációval mindig pontosan azt nyújtotta, amire szükségem volt. Ez tudott motiválttá tenni, nagyon köszönöm. M. Edna"
"Imponáló, hogy tanácsadás alapja a habitus, a személyes képességek, adottságok figyelembe vétele. Meggyőződésem, hogy ez a leghelyesebb, ha nem is a legkönnyebb út! Sz. Gy. Imre"
"A mentorok felkészültek, profik, hihetetlenül kedvesek és türelmesek, rendkívül szolgálatkészek. Ha „csak” ezt a minőséget és színvonalat hosszútávon meg tudják tartani, nagyon sok emberen tudnak segíteni. Gratulálok, szuper a csapat! M. I. Béláné"
"A legnagyobb segítség az önéletrajzírás volt. Amit tényleg nem tudtam volna ilyen jól frappánsan, célratörően megírni. Nagyon hatékony volt az állásinterjúra történő felkészítés, ahol gyakoroltuk együtt a leggyakrabban előforduló kérdéseket, hogy azok élesben már jól menjenek. Nagyon szépen köszönöm a sok biztatást, a jó szót, amely az ember önbizalmát helyreállította, cirógatta a lelkét. Marika"
"Az első száz válasz nélkül maradt önéletrajz után kezdtem elbizonytalanodni.Elakadtam és éreztem, hogy valamit rosszul csinálok, mert lehet fogni a válságra, a munkakeresők nagy számára és a betöltendő állások számának drasztikus visszaesésére, valaki mégis eljut az interjúig, sőt, olyan is van, aki megkapja az állást. Miért nem én?
Ebben a helyzetben kértem segítséget a Csoport Téka Egyesülettől az önéletrajzom megírásában. Szívvel-lélekkel, rám figyelve, szeretettel és megértéssel kísértek végig az álláskeresési folyamat gyakran kiábrándító, elbizonytalanító fázisain. A jó önéletrajz, indulás, 30% esély, ezért tudom, hogy segítségük nélkül esélyem se lett volna egy személyes interjúra. Sok embernek kívánom, hogy éljenek a Csoport Téka professzionális és mégis emberi, támaszt nyújtó segítségével!

Meleg hálával és köszönettel:

Á. Erzsébet"
"A szolgáltatás számomra abban segített, hogy több mindenre felhívta a figyelmemet, amiről esetleg én nem tudtam, vagy bővítette a választási
döntési lehetőségeimet. Pl. úgy gondoltam, hogy jó önéletrajzot írtam, de Ti mutattatok más megoldást is. A kettő egyesítéséből és módosításából született meg végül is az, amit használtam. A mentor csapat a személyi összetétele alapján is jó volt, odafigyeltetek egymás álláskeresőire. Egyikőtök energikusabb volt, jobban "nyomta" az ügyfeleket az önálló aktivitás felé, a másiknak a biztatás és a pozitívumok kiemelése volt az erőssége, a harmadiknak a türelmes meghallgatás utáni célzott információ nyújtás, stb. Nekem úgy tűnt, hogy én az önállóbban működő ügyfelek közé tartoztam, de erre neked jobb a rálátásod. Nagy segítségemre volt az irodában a munkalehetőségek csoportosított kigyűjtése. Legtöbbjükkel magam is találkoztam a neten az otthoni keresgélés során - ezért mondhatom, hogy ez a célzott kigyűjtés hasznos dolog. A jelenlegi munkahelyem hirdetésére is az Álláskereső Klubban leltem. Otthon persze rákerestem az eredetire, később a cég honlapját is végigböngésztem (mindenkinek ajánlom: nálam respektálták a felvételi beszélgetésen, hogy információt kerestem róluk) Többször előfordult (biztosan emlékszel), hogy a sorstársak közt is jó és hasznos beszélgetés, tapasztalatcsere alakult ki. a Klubban Összességében már az is bátorító, hogy az ember nem marad magára ebben a nehéz helyzetben, de ennél - a fentiek alapján nyilvánvaló - jóval többet kaptunk. Még egyszer köszönöm, üdvözlettel: Zsuzsa"

"Sikerült elhelyezkednem. Úgy 1000 jelentkező közül választottak ki egy páciens-koordinátori állásra egy privát orvosi klinikára. Igaz, ez nem az áhított oktatás-szervezői munkakör, de 10 hónapos álláskeresésem alatt ennek az állásnak voltak az interjú részletei a legszínvonalasabbak és legerősebbek. Kitartottam, mert tudtam, hogy vár rám egy munkahely és jobb lesz, mint az előző. Hát, sikerült.  Az áttörő sikert nektek is köszönhetem! A foglalkozások utáni hónapokban feltűnően sok és nívós ajánlatot kaptam, benne ezt a lehetőséget is.Remélem nemsokára a többiek is hasonló sikerrel járnak. Minden jót: V. Edith"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése